boleh pandang pandang

Friday, May 20, 2011

k e p i n g i n







*_*

berbintang mate aku..
kalau ditakdirkan aku mendapat loteri ( haram bagi umat Islam oke ), dah selamat dah dress tersebut aku rembat..
almost everyone know that SAYE SEKARANG DAH GEMOK. 
jadi, aku rase cam malasss je nak pakai jeans sekarang. 
duduk rumah pakai kain batik walaupun selalu terlondeh -____-
keluar jalang jalang pakai long skirt , kecuali aku balik rumah PC sebab tak bawak skirt balik sane. 

ape dah jadi dengan NINA NASARUDDIN ?
okay, berat beliau sudah 50kg dengan ketinggian 151cm
oleh itu, beliau fikir ianya lebih molek kalau beliau berskirt. 
tak nampak gemuk sangat. lemak di paha tidak tertonjol. 

sambil menangis teresak esak melihat dress yang pelbagai di dalam FB, si gemok ini mencapai purse nya lalu menjenguk wuang yang ade. 


|


ni je kau ade ?
baik simpan untuk beli susu anak dan lampin suami je ninaaa.

ADE DUITT, JANGAN NAK PERABIH !
ESOKKK, KAU TERCEKIK NAK BELI AIR MINERAL CAP KAKTUS PUN TAKDE CASH

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++


 tapi dua ketul benda yang sarung kat kaki ni comel kan ? - lap air liur -


* gamvar-gamvar difetik dari hintenit 

4 comments:

Shafiqah Aziz said...

laaaa..............kurus laaaaaa....50 je..kannye 60

nina nasaruddin said...

sayang ui, 50 tu dah berat dah tau takk. dulu 40+ je =(

norfairusmiorbrahim said...

laman web pe dreesss tuh ? menarik , senaseb larh kite , gemok , hohohoho!

nina nasaruddin said...

haha. nak eah ? nnt akak send link nye kat wall awak eh ? JUM DIET =)