boleh pandang pandang

Thursday, May 19, 2011

EKJEM

ekjem weekkk ! fyeah ~

guess what ? aku tak study pun untuk exam. damn. 
exam start rabu (semalam) . first paper is sejarah paper two. diikuti oleh business study paper one. 
VERY NICE. 
hari sabtu dan ahad lepas aku berlibur. bersama TEMAN-teman tersayang. 
orang melake mari perak, jadi, bawak la g pusing sane sini sikit kan. hee =)
then hari isnin, sambutan hali gulu. tak leh nak kate ape lah kan, sebab aku jadi MC majlis sesi kedua T.T
nasib baik dapat feedback yang baik. well, some of the teachers said that our organisation was one of the best ! tahniah to all hanafi's crew, team pak pie dan juga mazhab maliki. WELL DONE bebe =)

hari selase, cuti wesak. yess. amat seronok bila cuti. boleh basuh baju berbakul. berenak enak di romah bersame ibubape. but then, petang itu bapak ajak follow mereka ke manjung. walaupun omak tidak mahu saye follow, tapi bapak saye dah ajak jadi saye takkan lopaskan peloang =)
bukan nye g manjung sangat, melencong sampai telok batak n lumut lagi tu.
makan angin dalam hujan kadang kadang seronok jugak. hehe.

okay, esokkan hari nye ialah rabu iaitu hari ekjem. 
malam itu saya tidur awal oleh kerana letih. 
esok pegi sekolah, pagi dalam kelas baru bace nota.
BUDAK PANDAI MEMANG CAMTU LA STUDY NYE kan kan.

but , THANKS TO ALLAH. i managed to answer all the questions with smile. 
gila la, ape yang aku bace pagi tu, itu la yang masuk. SEBIJIK SEJIBIK masuknye. 
alhamdulillah ~

and today, saye mengulangi perkara yang same. 
malam semalam boleh beronok ronok ke pasar malam bersame MR.GRAPE. beli macam macam benda.
durian runtuh sekarang ni. ade je keping keping wuang dalam purse.
again, ALHAMDULILLAH ~

and pagi tadi masuk kelas, selak helaian nota nota. 
cukup mase, ekjem start.
first paper untuk hari ini ialah SEJARAH paper one. 
subject yang sangat best kerana dua soalan yang keluar ialah antara soalan yang aku dah hafal jawapan nye. HAHA. 
jadi, dengan senyuman ikhlas, aku jawab soalan tersebut. butttt, aku dapat jawab dua soklan je. dua soklan lagi, LEBUHHH. tak bace pape =)
the next paper is business study paper two. very well done. saya tak bace ape ape pun untuk subject itu maka saya telah menggunakan 2jam waktu ekjem untuk tidor dan 1jam untuk salin soalan dan tibaiii mane mane yang mampu. SEMOGA JAWAPAN SAYA DITERIMA. aminn =)

this evening, aku hentam pintu depan umah dengan kete bapak aku. tak cedera pun kete nye, sebab slow, tengah parking. haha. bodoh kan ? itu pun tak leh budget  = =''

okay, thats all. esok exam MUET. reading sahaja, jadi malam ini boleh berenak enak lagi. ahha

- kepade orang melake, saye tak tau jawapan ape nak bagi kat awak ~ =(

No comments: