boleh pandang pandang

Monday, August 15, 2011

salam ramadhan :D

entry pertama pada ramadhan indah nan permai lagi mempesonakan. syukur ke hadratNya kita masih berpeluang menghembus nafas pada bulan mulia dan suci ini. semoga amalan kita mendapat barakah, amin :)

well, puasa dah 15hari. today moreh family aku kat kampung. guna khidmat catering saja, mudah dan senang. menu biasa biasa. tapi alhamdulillah dapat isi perut semua tetamu dengan layaknya. and, hari ini adalah hari pertama perut aku terima nasi setelah beberapa lama meninggalkannya. oh ya Allah, aku risau perut aku kena culture shock. aku makan sesenduk je, tapi kenyang macam taknak makan setahun. err.
in less than 30days, aku akan hadapi exam trial STPM. after few days beronok menyambut raya, exam menjelang tiba. 6 SEPTEMBER 2011 . tarikh penting. tarikh yang menjadi pita pengukur kejayaan dan usaha kami calon STPM2011. aku sekarang lebih terarah kepada study. cuma kadang kadang terbabas, aku kan memang camni. huahua. 

okay then, nak balik rumah nanny dah ni. selamat berpuasa dan salam selamat :D

2 comments:

Cik 373 said...

gud luck exam nina~ =D

nina nasaruddin said...

mekaseyy cik pinash . lebiu :)