boleh pandang pandang

Thursday, February 17, 2011

BOY boy

hey heyy =)

 jika anda ingin memilih teman hidup atau pasangan jiwa anda, apekah ciri ciri yang anda mahukan ? adekah anda hanya berserah pada takdir ? atau anda sudah menetapkan ciri cirinya ?
ewah, dah cam eklan cari jodoh lak. hmm. actually terdetik di hati ini untuk berkongsi dengan blogie mengenai beberapa ciri cirit jejaka jejaki idaman hambe. jadi, bace jika ingin tahu dan bla jika tak ingin tahu.  =B 

yang pertama ! saye nak boy yang boleh terima saye seadaanya. err camni la citenye. aku bukan mintak mamat tersebut terima aku 100% but at least he need to understand my stupid bad habit like PUNCHING PEOPLE anytime anywhere. dah aku dilahirkan begini, nak buat camane kan ? ang kena paham, aku bukan seronok seronok nak tumbok orang, but dah aku memang terasa seronok dan nikmat bile dapat punch orang. malahan, aku juga akan teransang untuk menendang atau mencederakan orang lain apabila terasa diancam. eh, normal la tu kan ? sebagai contoh, apabila Wan cuba membuat sexual harrasment sesuatu yang aku tak suke terhadap aku, maka dengan pantas aku akan hadiahkan beliau sedas penumbok padu beserta dengan senyuman manis nan menawan. then after a few seconds barulah aku akan cakap " ehh wan, sorryyy ! sakit ke ?! padamuka !" or something like that laa. lagi satu, kalau anda nak tau, aku seorang yang bercita cita tinggi dan talkactive *kecuali dengan strangers . selalunye aku la umat yang paling banyak mengeluarkan suara pada setiap hari samada di dalam kelas atau diluar kelas. yeah, aku memang sentiasa ade benda yang ingin aku cakapkan. benda bodoh sekecil kuman seperti berapa minit aku mandi pada setiap pagi pon kalau bole aku nak story. well, minah kepoh kan. itu biasa. tehee. 
amacam ? masih ingin kenal dengan saya ? ahaha. itu baru first. sikit jee tu, tak bosa mane pon.

yang second ! saye harap mamat pujaan hati saya itu adelah seorang yang mempunyai senyuman yang menawan. means, aku tak kisah sgt anda hensem atau tidak. yang penting adelah senyuman eklas anda. oleh itu, semasa audition pemilihan calon suami saya nanti anda semua diminta untuk mempamerkan senyuman paling menawan. *cam bodo je nak audition2 kan.
setakat ni, aku tgh jatuh cinta ngn senyuman beliau :

sape leh senyum cam die, aku kasi flying kiss !

oke, the third one is, i love someone yang body tegap. haha. what does it mean ? ok, let me explain. maksud saye ialah, aku takde interest terhadap jejaka jejaki KURUS. sorry, tolong jangan tanye mengapa. aku cam risau dengan lelaki kurus. yelaa aku kan gemokkk jadi mesti tak kiut kalo beriringan ngn jejaka keding kan..aku suke kalau ade mamat itu bertubuh sasa. eh, dunt worry. u dont have to build ur muscle. aku maksudkan , body anda perlu ade beberapa isi tubuh supaya baju yang dipakai tidak kelihatan BESAU. oke ? ade sesape yang tak paham ?

the next point is, saye suke jejaka yang sopan santun baik budi pekerti serta berjiwa halusssss ibarat buih nescafe. mengapa demikian ? hmmp. aku ini seorang wanita yang mulut hacul cam langau. jadi, alangkah baiknya jika ade jejaka sopan yang menjadi pasangan aku supaya keadaan tidak menjadi kecoh. mulut puaka saya kadang kala agak berbisa, jadi, saya memerlukan seorang yang cool serta penyabar, yakni orang yang tidak melawan sangat. 
HAHA queen will kontrol u, man !

and, saya paling suuuka dengan jejaka yang gentle, berani, dan aktiv. saye cukup tak bekenan dengan sepisis jantan yang suke melembik lembikkan diri dan tidak gemar menyertai aktiviti kemasyarakatan atau pon sukan. kadang kadang tu, ade insan lelaki yang nak pandang n cakap ngn orang lain pon tak berani. ape kes ? adekah teluw anda tergetak di mane mane hingga anda hilang kejantanan ? come on la, hidup kalau pasif takkan kemana. outdo yourself bebe !

lastly, saye suka anda anda yang ade penampilan yang menarik. ape itu penampilan menarik ? dari sudut bahase aku, penampilan menarik beerti anda seorang yang kemas, muke bersih dan badan tak hapak. selain itu, kebersihan diri perlu dititekberatkan. hal ini kerana jika anda busuk kutur dan sebagainye, lalat pon segan nak hinggap. wajah hensame itu adelah satu bonus yea, tak hensame pon takpe asalkan indah mate memandang ibarat sawah yang terbentang luassss.

aha, thats all i think. 
saye ni tak la fussy sgt orangnye. 
yelah, diri aku pon compang camping , takkan nak demand bagai lak kan ? 
jadi, bagaimana dengan anda ? 
adekah anda mempunyai ciri ciri yang diatas ?
 jika ya, sila hubungi mak bapak saye untuk maklumat lanjut . 
mekasih =)

4 comments:

-wAn- said...

mingung...
pelu ke name aku di promotekan kat cni???

nina nasaruddin said...

wan sayang, anda adelah contoh yang patut dicontohi . haha

-wAn- said...

n lau lh sume ayat lam entry nie nk tuju kat aku ..

nina nasaruddin said...

terase ke bang ? hahahahaha.
aku tak mention name WAN AMEER pon kan ? haha